Вам доручили підготовку невеликого заходу для співробітників, і ви не знаєте, як провести корпоратив? Все не так складно, як може здаватися на перший погляд.
Підберіть кілька ідей, ретельно сплануйте захід і, головне, підготуйте до нього учасників – свято під вашим керівництвом сподобається всім!
Мета кожного корпоративного свята – розширити вузьке коло спілкування, перезнайомити незнайомих і зблизити далеких.
Цілі на кшталт «підвищення командного духу» відмінно працюють у збитих командах професіоналів, але якщо люди вашої фірми ставляться одне до одного прохолодно або з недовірою, а також погано уявляють себе в неформальній обстановці, то ні про який командний дух поки не йдеться.
Найближчою вашою метою буде створити атмосферу доброзичливості і затишку, а решту зробить людська комунікабельність. Не встигнете й оком змигнути, як ваші гості перейдуть на «ти», покажуть один одному фотографії дружини і дітей з гаманця і домовляться про спільний відпочинок в найближчі вихідні.
Корпоратив обов’язково має наступні ознаки. По-перше, це зустріч співробітників однієї фірми, а не просто колег, представників однієї професії з різних компаній, і навіть не вечірка якогось одного відділу, наприклад, бухгалтерів підприємства.
Він передбачає, що будуть запрошені співробітники всіх офісів, будь-якого рангу і стажу — від прибиральниці до засновника компанії. Це означає, що зустріч повинна бути короткою, щоб не виникло тяжкого настрою від присутності гостей з різним статусом, але достатньою за часом, щоб виникло відчуття єдності.
Двох годин цілком вистачить, а якщо хтось забажає продовжити, він може зробити це поза рамками корпоративу.
По-друге, зустріч не тільки схвалює, але і замовляє керівництво. Пам’ятайте про це, і враховуйте побажання і цілі свого начальства. Зустріч буде неофіційною, але ви зобов’язані простежити, щоб інтереси та перші особи були на головних засадах.
«Сабантуй і вечірка-посиденьки» можуть сподобатися співробітникам, але погано втілюють корпоративну етику. Вибираючи місце, час, частування і розваги, подумайте, як це буде поєднуватися з обговоренням останніх досягнень фірми.
Як тільки ви отримали від начальника завдання організувати свято, дізнайтеся у нього про офіційну частину, яка може включати:
Для кожного приводу ви можете підготувати оригінальну презентацію і пов’язати з Новим роком, 8 березня та іншими святами, на честь яких зазвичай проводяться корпоративи.
Якщо дозволяє бюджет, кращим рішенням буде орендувати невелике кафе або затишний ресторанчик – не дуже креативно, зате надійно. Заклад запропонує меню і карту вин, втім, спиртні напої ви можете принести з собою, що обійдеться набагато дешевше. Зекономлені кошти знадобляться для організації святкової атмосфери і розваг.
Визначаючись, де провести корпоратив, не обмежуйтеся тільки приміщенням.
Останнім часом популярні виїзні заходи, тож дізнайтеся, де б вам було зручно розмістити компанію:
Якщо задуманий вами формат підходить для дачного відпочинку, сміливо пропонуйте провести корпоратив на природі у себе в гостях. Виїзд за місто подобається всім, а можливість з комфортом розміститися в кріслах на дачному подвір’ї забезпечить явку тих, хто недолюблює пікніки вогкості і плям від трави.
Хочете провести корпоратив у сауні? Це легко організувати, навіть якщо колектив змішаний – сауну, як і пляж, полюбляють і жінки, і чоловіки. Забудьте про звичайні лазні, краще виберіть заклад з комфортними кімнатами відпочинку, краще, звичайно, у фінській сауні.
Камін, більярд, кафе-бар і зона відпочинку зі зручними диванами зберуть усіх разом. Вам знадобляться зручні і веселі головні убори, а в якості подарунку кожен може отримати власний ароматний віничок.
Коли ви зустрінете гостей, має сенс скоріше почати офіційну частину. Перераховані вище інформаційні приводи і досягнення найкраще подати у формі вшановування. Гостям сподобаються приготовані заздалегідь особисті привітання у віршах з цікавими подробицями про кожного «героя» корпоративу.
Складіть самі або замовте письменнику гімн вашої фірми, розіграйте коротку інсценізацію «казки на новий лад», приготувавши виступ з трьома-чотирма помічниками-добровольцями. Особливо гарними виходять казки з перевдяганням на новорічний корпоратив. До виступу тримайте подробиці в секреті, інакше сюрприз не вдасться!
Добре сприймаються символічні призи та сувеніри зі змістом, які ви можете розіграти в лотереї. Присвятіть кожен лот відомій у вашому середовищі справі, проекту, зв’яжіть подарунки з повсякденними обов’язками співробітників.
Головне — приділити кожному увагу, нехай навіть в гумористичній формі. Прослідкуйте, щоб всі брали участь, адже саме це зближує людей.
Важливе питання — що вдягнути на корпоратив? Відповідь буде залежати від місця проведення. Якщо це зустріч в кафе з фуршетом, жінкам краще обрати коктейльну сукню чорного, бежевого, темно-сірого, бордового, синього або смарагдового відтінків.
Плаття на корпоратив не повинно нагадувати конкурс королеви краси або випускний у школі. Доречними будуть довгі рукави або елегантна накидка на плечі – болеро, шаль, палантин.
Чоловіки повинні бути в костюмах, трохи нарядніших, ніж повсякденні, якщо дрес-код несуворий, то можна з’явитися без краватки і обрати сорочку приглушеного відтінку, розстібнувши верхній гудзик. Однак у присутності вищого керівництва краватку краще одягнути.
На виїзну зустріч у неофіційній обстановці одягніться в повсякденному стилі кежуал, проте ваш гардероб повинен бути оновленим. Речі, які ви постійно носите в офісі, позбавлять зустріч атмосфери свята, так що приготуйте кілька обновок.
Спортивний стиль допускається на пікніку в лісі чи на пляжі, тільки намагайтеся не виглядати, як спортсменка: штани з лампасами і майка не підійдуть. На яхту потрібно вбратися в біле, обрати взуття без підборів на білосніжній підошві – це теж своєрідний клубний дрес-код.
Маскарад – в цілому не дуже вдала ідея для корпоративу. Умовити всіх запрошених зіграти якогось персонажа буде складно. Але якщо вже так сталося, не купуйте костюм казкового героя повністю.
Одягніться відповідно до рекомендацій вище і додайте один-два атрибути обраного вами героя (чарівну паличку, капелюх відьми, венеціанську маску), щоб після основної святкової частини ви легко могли перевтілитися. І якщо ви ведуча, не забудьте оголосити гостям момент, коли вони можуть зняти маски.
Продумане свято і попередня підготовка допоможуть вам гідно впоратися із завданням – провести веселий, дружний корпоратив!