Ми з вами вже давно звикли до поняття бізнесмен, під яким мається на увазі успішного чоловіка, що має власну справу. Отакого улюбленця долі. Але хто ж така бізнес-леді? Судячи з опитувань населення, більшість вважає їх неймовірно чіпкими жінками, які твердо знають, чого вони хочуть від життя.

Але це не зовсім правильно. Бізнес-леді – це жінка дуже уважна, працьовита і розумна. До того ж вона прекрасно виглядає, досконало володіє мистецтвом переговорів і постійно займається саморозвитком.

Сьогодні це поняття часто використовується в повсякденності. І відбувається це хоча б тому, що величезна кількість жінок займає керівні посади, потихеньку відсуваючи на задній план представників сильної статі.

Поведінка

Якщо ви хочете бути бізнес-леді, то вам варто запам’ятати, що ви не повинні нею здаватися. Тобто, якщо ви наділи елегантний брючний костюм, зробили строгу зачіску і надали особі розумний вигляд, то ви ні на крок не наблизилися до такого образу. Тут справа не стільки в зовнішності, скільки у внутрішніх відчуттях.

Бізнес-леді - це жінка дуже уважна, працьовитаПерш за все, варто стежити за своєю мовою. Справжня ділова жінка ніколи не буде підвищувати тон, тільки тому, що їй щось не подобається. Бізнес-леді – це не істеричка, реакція якої залежить від емоцій і внутрішніх переживань.

Бізнес не терпить емоцій, тому потрібно тримати себе в руках: нерви повинні бути сталевими, а голова – холодної. Будь-яку проблему можна вирішити мирно, враховуючи інтереси всіх сторін конфлікту.

Що стосується самої форми спілкування, то ви повинні бути доброзичливою. Як казав один відомий американський менеджер «… ділові жінки говорять доброзичливим голосом, за яким їх співрозмовник чує посмішку». Це ж смішно скажіть ви. Яка різниця яким голосом говорити, якщо мова йде про ділових переговорах. Але ви неправі!

От уявімо: ви приїхали до свого ділового партнера і він, замість того щоб за чашкою кави обговорити всі подробиці майбутньої операції, монотонно зачитує всі його пункти договору.

Цей контракт ви, швидше за все, підпишіть, якщо вам, звичайно, підійдуть всі запропоновані умови. Але ось в наступний раз ви підсвідомо будете шукати таких партнерів, які будуть безпосередньо висловлювати свою зацікавленість у вашій участі.

Варто також розвивати впевненість у собі. Де ви бачили успішну жінку, яка щось мимрить своїм партнерам. Голос повинен бути впевненим, але не занадто гучним. Постава повинна бути рівною, голова гордо піднята вгору. Ви повинні всім своїм виглядом показувати, що знаєте собі ціну. Так що, перш за все, потрібно поважати себе, тоді і оточуючі будуть ставитися до вас відповідно!

Слід також зауважити, що керівна посада абсолютно необов’язкова умова, наявність якого допоможе вам стати бізнес-леді. Ви можете працювати звичайним секретарем, але при цьому бути справжньою діловою жінкою, адже як ми з вами вже розібралися, це не соціальний стан, а стан душі.

Імідж для бізнес-леді

Внутрішня впевненість у власних силах – це, звичайно, добре. Але не варто забувати, що по одягу зустрічають, а по розуму проводжають. Та й шансу скласти перше враження у вас вже не буде. Тому варто дуже уважно поставитися до своєї зовнішності.

Імідж для бізнес-ледіПерш за все, запам’ятайте, що стиль бізнес-леді – це строгі наряди. Причому зовсім необов’язково надягати наглухо закриті блузки або кофти. Та й виключно брючні костюми теж носити не варто.

Додайте свою зовнішність нотку суворої сексуальності. Наприклад, на основі соціологічних досліджень, можна твердо стверджувати, що жінки, які носили на роботу спідницю, набагато швидше за інших домагалися кар’єрного зростання. Так що подумайте на дозвіллі про цей цікавий факт.

Але довжина спідниці теж повинна бути відповідною. Так що про міні-спідниці можете забути. Їх ви будете надягати по вихідним. А на роботу спідниця довжиною трохи вище коліна – це все, що ви можете собі дозволити.

Є і певний перелік речей, які ні в якому разі не можна одягати на роботу, якщо ви хочете стати справжньою діловою жінкою:

  • Джинси;
  • Занадто короткі сукні та спідниці;
  • Прозорі блузи та футболки;
  • Верх з глибоким декольте;
  • Кросівки і кеди.

загалом, якщо ви ходите на роботу щось із зазначеного списку, то на серйозне ставлення до собі можете навіть не розраховувати. В кращому разі ваші колеги просто не покажуть виду, що щось не так.

Як бачимо, одяг для бізнес-леді має важливе значення, тому варто відповідально підходити до питання вибору гардеробу. Причому ніхто вам не говорить підлаштовувати свій вибір виключно під діловий стиль, але кілька речей такого плану має бути обов’язково.

Зачіска для бізнес-леді

Зачіска теж грає важливу роль у зовнішньому вигляді кожної жінки. Але важливо вміти підбирати її в залежності від того, куди ви збираєтеся піти. Природно, що на ділових переговорах творчий безлад на голові буде виглядати безглуздо.

Зачіска повинна бути акуратною, але не прилизаною. Найкраще підійде хвіст, закріплений який-небудь симпатичною шпилькою. Або ж можете заплести косу, яка буде виглядати строго, але в той же час романтично.

Не варто фарбувати волосся в екстремальні кольору. Можливо, ніжно-морквяний колір і підходить до ваших очах, але от з робочим процесом він не дуже поєднується. Кінчики повинні бути вирівняні, а коріння варто зафарбовувати по мірі відростання.

Макіяж

Особливу увагу потрібно звернути на макіяж. Справа в тому, що імідж ділової жінки не передбачає яскравою бойової розмальовки. Ви повинні виглядати природно.

МакіяжТому рекомендуємо вам злегка припудрити обличчя та нанести трохи туші на вії. Якщо хочете використовувати губну помаду, то слід зупинитися на пастельних відтінках.

Що можна сказати про бізнес-леді Росії? Вона – безумовно, яскрава і самодостатня особистість, твердо впевнена в своїх силах. Така жінка абсолютно точно знає, чого вона хоче від життя. А також вона володіє інформацією, як досягти своїх цілей за максимально короткий термін.

Таким чином, бізнес-леді – це не тільки сувора одяг і підібране волосся. Це ще й особлива манера спілкування, живий розум, широкий кругозір, інтелект і послідовність в діях.

Це доброзичливе ставлення до людей, повагу своїх партнерів і впевненість у своїх силах і знаннях. І пам’ятайте, що будь-яка з нас може стати бізнес-леді, потрібно просто захотіти!